本帖最後由 Pppk 於 2024-8-15 13:32 編輯

Ps2 版当年用冬菇制出剑搞唔掂
之后psp用正常掣就开始玩1,2,2G(2G同2当时好多人用psp连线玩)psp版 3
Will版 3我上网玩,无玩will u3G同DS 3G,之后玩NDS 4,4G,N3DS X(XX因为N3DS玩X玩坏掣无玩,主要系玩咗咁多集休息吓),switch 版XX,PC,ps5 world pc 冰原, switch rise,PC,ps5 rise,PC sun

TOP

剩係玩左m2p m2pg m3p, xx world ice borne rise sun break
無買nds所以無玩4
唔係代代玩晒,有機又見到出就玩

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP


弓超級亮眼
跟縱箭太強…

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 27# 湯豬六十

之前弓我都當係近戰武器,依家咁就變成唔洗瞄得咁準都可以靠新招直打弱點。同埋多左機會可以用龍箭增加輸出(以前硬直又大又容易miss,依家係必中咁)

TOP

回覆 26# dandanhk

某獵人: 不演了,我就是覺醒者

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP