本帖最後由 shingzhk 於 2024-1-2 19:46 編輯
變RPG其實都冇計 我由6開始追一次過玩返0~6
感覺就算你話動作Game都好, 成個打法都已經太公式
每代都變成屈虎落殺boss, 某代取消攜帶武器同時無限帶回復item後打法更加單調
Boss個個疊防正常打唔入, 閃反後輕拳兩下人地已經回防, 結果都係變成屈各種極技同虎落
仲要個個幾乎相同打法, 冇變化
記憶中係得冴島練盡之後可以正常少少同boss平等戰鬥
至於改為RPG & 有同伴, 叫做多D變數可以令玩家自己諗戰鬥方式
7做得有待改善, 不過第一代轉打法算係禁上下, 再觀望下 |