本帖最後由 robotken42 於 2020-5-5 09:28 編輯

好在我從來唔係steam轉區買平game, 對我冇影響
夏特時候都夠平,我至唔會為省少少連上去

TOP

呢班??...對自己利益有損害時...重 敢搞咩!!

TOP

回覆  cpk

大陸已經 ban 左國際服
steam 應該要入大陸設服
國際服就要 ban 大陸 IP ...
usei 發表於 2020-5-3 09:24



係咪堅架!! 點解我重成日見好多 CN_牛鬼蛇神!

TOP

聽講大陸PSN都郁手了

TOP

係咪堅架!! 點解我重成日見好多 CN_牛鬼蛇神!
bobocar 發表於 2020-5-9 18:36



    係咪D付費VPN仲work

TOP

聽講大陸PSN都郁手了
Rosa 發表於 2020-5-10 19:02


應該係真. 中國PSN無限期停運...
https://forum.gamer.com.tw/C.php?bsn=60001&snA=46884

TOP

本帖最後由 sum888 於 2020-5-11 16:28 編輯

正,終於環我清靜世界
今次神先真係升天

TOP

正,終於環我清靜世界
今次神先真係升天
sum888 發表於 2020-5-11 16:24

有中國人探討過點解中國特別鐘意外掛

如果單講想贏人,咁全世界都有人想贏曬架啦

但中國人最唔好一樣野係鐘意快餐

就好似佢地獨愛拳皇97,就係一個字 快

比起競技既內容,佢地更鐘意諗計點樣快速取勝


想贏有好多方法,唯獨開外掛先可以快同贏兩者兼得

講乜"當年既網遊要好長時間先可以升到Lv,係網吧玩時間就係money"通通都係廢話

跟本無人想享受競技內容

所以點解好多人都話佢地玻璃甚麼.....鬥輸贏 一係贏 一係輸,變左輸就少少渣拿都無,一輸就自卑


梅原vs Justin Wong果場Justin都輸左架

但你睇Justin有無自卑到無再打格game?反而仲可以讚Justin有迫到梅原盡頭先有咁精彩既比賽

Justin都好勁架....輸比梅原但勁過曬在坐咁多位呢......

TOP

因為廢才用外掛

TOP

千其唔好跨區買.....帳戶一鎖就一世系果個區域唔再俾你轉區....
而跨完區既又冇VPN直接""跨區(用原地區IP,而非帳戶區)""玩...
帳戶變成黑名單里.等下次大BAN...

TOP