回復 19 #shimanong

太睇少佢入面highway既彎位啦
90kph下用1800度既駄既話彎都轉唔到
就算用g27都有機會反車

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 shimanong

太睇少佢入面highway既彎位啦
90kph下用1800度既駄既話彎都轉唔到  
就算用g27都有機 ...
cms4c17 發表於 2016-7-8 20:59


飄過去
急扭完..再反手回軚...

TOP

回復 shimanong

太睇少佢入面highway既彎位啦
90kph下用1800度既駄既話彎都轉唔到  
就算用g27都有機 ...
cms4c17 發表於 2016-7-8 20:59

冇拖櫃未必反ge
拖櫃試過百幾過灣成架反晒

TOP

飄過去
急扭完..再反手回軚...
benng1hk 發表於 2016-7-8 21:06


師兄你當佢86咁甩

TOP

回復 22 #benng1hk

5條線都唔掂

回復 23 #shimanong

咁我差d,限速(8-90kph)&淨車頭&趕去take load之下都反

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 benng1hk

5條線都唔掂  

回復 shimanong

咁我差d,限速(8-90kph)&淨車頭&趕去take load之 ...
cms4c17 發表於 2016-7-8 21:44

限速邊會過癮,
歐卡一上highway逢車過車
講起黎歐卡用軚,
個路感真係正

TOP

師兄你當佢86咁甩
shimanong 發表於 2016-7-8 21:12



    有D想..
人地入坑甩..
我FING櫃甩

TOP

回復 benng1hk

5條線都唔掂  

回復 shimanong

咁我差d,限速(8-90kph)&淨車頭&趕去take load之 ...
cms4c17 發表於 2016-7-8 21:44



    係唔係咁難扭...
外入內出外都唔夠位

TOP

係唔係咁難扭...
外入內出外都唔夠位
benng1hk 發表於 2016-7-8 22:11


好易反,不過預設限制90就真係太慢,歐洲d路玩開110先爽

TOP

好易反,不過預設限制90就真係太慢,歐洲d路玩開110先爽
qqken05132 發表於 2016-7-8 22:19

解鎖左限制唔係有咁高扯咁高?
見有d人裝mod2-3百

TOP