有無朋友玩一陣就跳出話:
"Connection to the Game Server Has Been Lost."

我有時5分鐘就跳.... ...
FungHK 發表於 2010-1-30 17:25


你係唔係都係用 HGC Broadband ??

TOP

真係衰,N已經即刻出左 優化 Driver 啦 ... ATi
A 響 Driver 出 cheat 都好呀,我想 smooth d 呀

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 hkarmy01 於 2010-1-30 20:00 編輯
唔奇, 台灣個面有人用E8400+ 260都係好lag, 因為CPU太廢, 最少DualCore都要E8600
freebird 發表於 2010-1-30 19:45


其實E8400 同 E8600..
最主要都係時脈上有少許差別...
果幾百 MHZ 既差距..應可用超頻解決..

而E6850 vs E8400...gaming 表現一般都只係輸幾個%而已..
我覺得最大問題...應該係雙核果度...
因為隻game 好多煙...爆炸..碎片等效果
須要用到即時及同步運算...好食CPU

睇怕要用4核先可以順番D,但估唔到雙核係BC2個表現真係幾差下...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你係唔係都係用 HGC Broadband ??
畸 發表於 2010-1-30 19:24



    YES!!!!我頂,,,,唔係因為HGC丫ma

TOP

YES!!!!我頂,,,,唔係因為HGC丫ma
FungHK 發表於 2010-1-30 20:17



我自己用網上行玩.
無斷線無彈game...好正常

TOP

本帖最後由 FungHK 於 2010-1-30 20:34 編輯
我自己用網上行玩.
無斷線無彈game...好正常
hkarmy01 發表於 2010-1-30 20:21



不過我見EA同steam 論壇有好多人都係咁.....    真係灰
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/374945.page

TOP

本帖最後由 畸 於 2010-1-30 21:23 編輯
不過我見EA同steam 論壇有好多人都係咁.....    真係灰
FungHK 發表於 2010-1-30 20:29

睇黎真係同 HGC 有關 , 但我覺得唔可以賴去 HGC 度囉 ...
又唔見其他 Game 係咁 ?

而且 beta 頭幾個鐘果陣我連過超 15mins , 係太夜自己斷線唔玩

TOP

FRAGNETICS Singapore PUBLIC -1-6全部爆哂
FungHK 發表於 2010-1-30 16:40

佢地仲有兩個,分別叫malay asia 同甚麼cafe community ,總共8個

TOP