本帖最後由 hkarmy01 於 2010-1-30 20:00 編輯
唔奇, 台灣個面有人用E8400+ 260都係好lag, 因為CPU太廢, 最少DualCore都要E8600
freebird 發表於 2010-1-30 19:45 
其實E8400 同 E8600..
最主要都係時脈上有少許差別...
果幾百 MHZ 既差距..應可用超頻解決..
而E6850 vs E8400...gaming 表現一般都只係輸幾個%而已..
我覺得最大問題...應該係雙核果度...
因為隻game 好多煙...爆炸..碎片等效果
須要用到即時及同步運算...好食CPU
睇怕要用4核先可以順番D,但估唔到雙核係BC2個表現真係幾差下... |