arsing 當前離線
FOB
中級會員
TOP
天生天養 當前離線
arsing 在 2005-5-2 09:14 PM 發表: 開左~ 睇出面個post
反叮龍屎 當前離線
/)OoO(\
特級會員
pc-daily 當前離線
IT manager
D.C.K.T. 當前離線
進階會員
天生天養 在 2005-5-2 09:12 PM 發表: 你先咪再用飛機~搞到我一起飛一陣間就死左:GIVEUP:
D.C.K.T. 在 2005-5-3 01:27 AM 發表: 下..點解咁講? 我星期六用過飛機TK你咩?:confused: 今晚果鋪如何?多人Join嗎? 頭先部電腦忽然Short無得Join你地玩...
天生天養 在 2005-5-3 08:30 AM 發表: 冇tk~只不過係比你殺得太快:CRYBYE: 琴晚果鋪有13-14人
ryan少 當前離線
BigLaw 當前離線
BigLaw 在 2005-5-5 01:17 AM 發表: 有沒有人玩原版, 打空戰map?