開左~ 睇出面個post

TOP

arsing  在 2005-5-2 09:14 PM 發表:

開左~ 睇出面個post


ya~一陣入

TOP

我搾直昇機都有一手

TOP

WHERE??

TOP

天生天養  在 2005-5-2 09:12 PM 發表:

你先咪再用飛機~搞到我一起飛一陣間就死左:GIVEUP:


下..點解咁講?
我星期六用過飛機TK你咩?:confused:



今晚果鋪如何?多人Join嗎?
頭先部電腦忽然Short無得Join你地玩...

[ Last edited by D.C.K.T. on 2005-5-3 at 01:29 AM ]

TOP

D.C.K.T.  在 2005-5-3 01:27 AM 發表:

下..點解咁講?
我星期六用過飛機TK你咩?:confused:



今晚果鋪如何?多人Join嗎?
頭先部電腦忽然Short無得Join你地玩...

冇tk~只不過係比你殺得太快:CRYBYE:

琴晚果鋪有13-14人

TOP

天生天養  在 2005-5-3 08:30 AM 發表:

冇tk~只不過係比你殺得太快:CRYBYE:

琴晚果鋪有13-14人



而家玩1942都係研究緊點渣飛機同武直...:welcome:
很大的樂趣來的...:D 反而玩地面戰成日被人Kill...:CRYBYE:

期代黎緊星期六、日有得同你地殺過...





















係被你地殺..:D

[ Last edited by D.C.K.T. on 2005-5-3 at 10:58 AM ]

TOP

:GIVEUP:sorry all
星期5要考ce eng,so要下星期先可以同大家玩
前排又要搞學校野

TOP

有沒有人玩原版, 打空戰map?

TOP

BigLaw  在 2005-5-5 01:17 AM 發表:

有沒有人玩原版, 打空戰map?


I went try...But will die so fast...:CRYBYE:

TOP