我個XGPU 去到2025年尾,前後加埋應該連續join左5年
(3年大法,尾兩年買店鋪拆出黎賣既3個月超平code)

pc pass 加到49蚊就應該之後有game玩(唔想儲但又想玩個d)先開一兩個月
反正依家都唔係個個月都會開

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我拎左 三個月code 但仲未redeme, 等到8月尾先redeme, 想玩 stalker 2, age of mythology, black ops 6 ...
rockie577 發表於 2024-7-11 15:13



乜可以等咁耐架咩 ? 我記得好似有限期喎 ?  一陣可能失效呀

TOP

乜可以等咁耐架咩 ? 我記得好似有限期喎 ?  一陣可能失效呀
bobocar 發表於 2024-7-11 21:42

睇過t&c, 8月30日前要redeme

TOP

但加價又趕走一班人

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
湯豬六十 發表於 2024-7-11 20:38

趕走無所謂,反正呢班都俾得少

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

回覆 15# ki_cat

問題係加完再加 之後就變左貴 玩家又要硬食
$49係平 但每隔一陣又加D
無新血 對手又廢就係咁 任佢UP價錢

TOP

回覆  ki_cat

問題係加完再加 之後就變左貴 玩家又要硬食
$49係平 但每隔一陣又加D
無新血 對手又廢就係 ...
Sinair 發表於 2024-7-12 09:19

買左動視,成本高.搞到真高層落來睇場.
要佢收支平衡.

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

其實我想問...有無xgp必玩好game...係steam無上架????

TOP

XGP無左day 1
得最高級xgpu有day 1
同埋出左xgp之後Xbox 自家遊戲少左好多人買
買完啲廠就執晒啲工作室

TOP

其實我想問...有無xgp必玩好game...係steam無上架????
cyberx131 發表於 2024-7-12 19:03



依家應該無 !! 以前 Gear of war  好似都係 xbox 獨佔咗好耐 ?

同埋 Fable ... Forza 幾代賽車...講緊 360時代

TOP