根本上係呢期冇大作出,所以先比人神化,
我只係睇youtube review已經冇興趣,
可能因為唔啱我口味啦, Witcher 3 我玩左30分鐘delete game,
不過做咁睇已經可以講到以下既野:
1. 多bug到爆 (其實唔係最大問題,因為MFS2020一樣係咁)
2. 射擊感差,好似Division類型咁(我心目中R6 Siege/Battlefield 5呢D先係FPS應有射擊感)
3. 畫面唔係特別超級靚(可能因為Night city關係,我睇落唔mind-blowing)
4. 單機沉悶唔刺激冇變化
以上係我冇買2077只係睇番黎既感覺, 同埋只係個人意見感受,唔啱我口味姐, 可能有人好鐘意呢類輕鬆睇故事game既.
我認為既神作 : Rainbow Six Siege, League of Legends, GTA V, Battlefield 4, Warcraft III Frozen Throne, Age of Empires II |