本帖最後由 Mincho 於 2020-12-12 11:53 編輯

回覆 5# 黑道明


同意!  而家唔少RPG games都鍾意加好多無聊又瑣碎嘅side quests嚟揼波鐘, 初頭都還好,到後半part遊戲我好多時都頂唔順佢哋, 把幾火直接爆主線去ending算。
同埋近年唔少games存在一個問題, 就係set高難度都好,初頭好難打但到中段打後就開始越來越容易, 咁樣更加冇心機去做晒所有無聊side quests。

TOP

回覆 9# ventra


    我最希望係 2077 有 3rd person mode.... (1st person 頭暈) 《---我年紀大咗漸漸玩唔到1st person mode嘅games

TOP

回覆  ventra


    我最希望係 2077 有 3rd person mode.... (1st person 頭暈) 《---我年紀大咗漸漸 ...
Mincho 發表於 12-12-2020 02:46



    (呢 d 野心照就算啦 XXXDDD)

TOP

我最希望係 2077 有 3rd person mode.... (1st person 頭暈)
老實, 隻隻呢個 post 講o既 game 都係 ...
ventra 發表於 2020-12-12 00:48

最正有GTA5咁嘅設定,第一身又得,第三身又得

via HKEPC Reader for Android

TOP

最正有GTA5咁嘅設定,第一身又得,第三身又得

via HKEPC Reader for Android
JLV1818 發表於 12-12-2020 15:09



    係, 所以好可惜

TOP

根本上係呢期冇大作出,所以先比人神化,
我只係睇youtube review已經冇興趣,
可能因為唔啱我口味啦, Witcher 3 我玩左30分鐘delete game,
不過做咁睇已經可以講到以下既野:
1. 多bug到爆 (其實唔係最大問題,因為MFS2020一樣係咁)
2. 射擊感差,好似Division類型咁(我心目中R6 Siege/Battlefield 5呢D先係FPS應有射擊感)
3. 畫面唔係特別超級靚(可能因為Night city關係,我睇落唔mind-blowing)
4. 單機沉悶唔刺激冇變化

以上係我冇買2077只係睇番黎既感覺, 同埋只係個人意見感受,唔啱我口味姐, 可能有人好鐘意呢類輕鬆睇故事game既.

我認為既神作 : Rainbow Six Siege, League of Legends, GTA V, Battlefield 4, Warcraft III Frozen Throne, Age of Empires II

TOP

係近mass effect果種

TOP

講真, 唔鍾意 lore, 唔睇劇情o既真係會無興趣
所以佢地好鍾意玩 fast pace, 一 round 過, 唔洗諗野o既 fps

我覺得某幾個角色有 d Wachowski(s) 筆下o既某 d 風格
你話抄又好, 參考又好, 唔多唔少都有 d fifth element / matrix / robocop (2014) / Jupiter Ascending o既 idea o係入面

當然, 講操作性, ease of play, GTA V 依然方便好多
射擊感差都真係好差下, the division 2 好過佢好多好多

hype 過唔過大我唔知, 但係 overall 幾個 update (debug) 後, 應該會好玩好多
我最大 concern 係唔知佢改唔改到射擊感問題
定係要 set field of view set 低 d? (我 set o左 90)

TOP

2, 要升perk先會勁 似返Apex隻射擊感
4, 郊外啲景唔比其他game輸蝕 市內地形建築都少重複 算係咁

支線/其他小任務多到呢 仲要個個唔一樣


感覺隻game似Fallout 撈埋GTA

via HKEPC Reader for Android

TOP

畫面算係咁啦,當然佢優化未算好,但係如果再推上一層冇左層膠感,係咪得3090先玩到

TOP