咁多Sim系列既POST既

TOP

呢期興
我記得我隻正版Sims2係我中學同學度..
無拎番...無見成年

TOP

起鬼屋好正

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

以前要換燈炮 (某資料片之後已經唔洗) 地下有水 企係上面換 100% 死 (技工都會 之後鬼黎同你維修 穿牆勁方便 )

TOP

細個三年級以下(好似)玩sims1
細膽. . .一火燭同有thief就好驚

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

最終意禁d人游水之後拆左道梯
跟住多左幾個墳墓係個泳池隔黎

TOP

原帖由 leyland1989 於 2009-3-30 22:08 發表

agree
果陣我都好細
一有火警就好怕
alt+f4
好似自己比人燒死咁..
但越大越變態
尊登去殺人


仲會玩"震動床"之後moveobjects on

[ 本帖最後由 lckj 於 2009-3-30 22:30 編輯 ]

TOP