whiterabbit 當前離線
中級會員
TOP
Deathnote 當前離線
情與義,值千金!刀山去,地獄去 ...
進階會員
原帖由 whiterabbit 於 2009-10-22 16:58 發表 哦.. 我近排同人打 2v2 都見人成日用呢架車唔怪得...
bibilubi 當前離線
原帖由 Deathnote 於 2009-10-22 17:18 發表 車就唔貴,但入面呢人唔平...............勝在真係坐得安全,level 升得快。
原帖由 bibilubi 於 2009-10-22 17:27 發表 通常爆車前 就放人返歸
sillycheng 當前離線
原帖由 Deathnote 於 2009-10-22 17:50 發表 其實,Kangaroo 爆車時入面呢人一D都唔傷,唔同其他載具死一半或以上。咁爆完車一落地咪即刻 retreat,咁又得唔得呢?
原帖由 whiterabbit 於 2009-10-23 09:33 發表 係咪要自己再edit 張相嫁?