我都試下今晚用 headphone 打 COH 先~~

TOP

原帖由 whiterabbit 於 2009-10-22 16:58 發表


哦.. 我近排同人打 2v2 都見人成日用呢架車唔怪得...


車就唔貴,但入面呢人唔平...............勝在真係坐得安全,level 升得快。

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-10-22 17:18 發表


車就唔貴,但入面呢人唔平...............勝在真係坐得安全,level 升得快。

通常爆車前
就放人返歸

TOP

原帖由 bibilubi 於 2009-10-22 17:27 發表

通常爆車前
就放人返歸


其實,Kangaroo 爆車時入面呢人一D都唔傷,唔同其他載具死一半或以上。咁爆完車一落地咪即刻 retreat,咁又得唔得呢?

[ 本帖最後由 Deathnote 於 2009-10-22 17:51 編輯 ]

TOP

我覺得將PE果部運兵車SET到防SNIPER仲好過收番英國車仔防SNIPER O既能力

TOP

原帖由 Deathnote 於 2009-10-22 17:50 發表


其實,Kangaroo 爆車時入面呢人一D都唔傷,唔同其他載具死一半或以上。咁爆完車一落地咪即刻 retreat,咁又得唔得呢?

唔知點解我Kangaroo一爆裡面硬係死左1~2隻

TOP

請問如果在 CoH 的 replay 中,飛走個 panel 個 part 及做 screen capture 呢?

TOP

係咪要自己再edit 張相嫁?

TOP

原帖由 whiterabbit 於 2009-10-23 09:33 發表
係咪要自己再edit 張相嫁?


我記得以前見過係 console 打幾句嘢就可以飛走個 panel。但醒唔起係邊到,google 找了一輪又搵唔到。

TOP

deathnote 你夜晚最早都要十一點至打到 COH?

[ 本帖最後由 whiterabbit 於 2009-10-23 10:32 編輯 ]

TOP