兩百頭個Dplan,我唔BT,所以我覺得好夠用。我由9幾年開始用,中間轉過,包括妄想痕。平係平D,但真係唔可以同 SuperNet 比。呢5-6年都係用 SuperNet,屋企同公司都係。

記唔記得早兩年個台灣地震話震壞幾條海底大光纖攪到香港好多日無 海外internet用?個時個個死晒我仲用緊,仲好流暢,感覺唔到有乜唔同。之後呢人未話恢復正常時我已經開始用緊。

TOP

又 post 下相嚟引下人先













TOP

嘩 ~ 好靚喎.. 你自己係game 裡面影嫁?

TOP

原帖由 whiterabbit 於 2009-10-20 13:56 發表
嘩 ~ 好靚喎.. 你自己係game 裡面影嫁?


我都唔識飛走個 panel.................你可以教我嗎?
http://forums.relicnews.com/showthread.php?t=190329

TOP

我剩係識玩PE 少少, 對住美國好頭痕......有冇人講下PE 對美國有咩優勢?

TOP

原帖由 T_TLun 於 2009-10-6 01:42 發表
kangaroo carrier gogogo


應該要 set 到俾 Tiger / 88 炮打中全車人瓜老陳 !

TOP

我覺得玩PE時,用車多過用人(個名都叫 Panzer Elite)。你可以先試下對住電腦練習下。e.g. 先上T1,出多幾部 scout 先,一來可以高速移動去霸點/搶點/偷點,二來可以趕呢 engineer 返屋企,三來可以躲埋一邊來 lock 住個點,四來lock 完又可以增加收入。

係開局時,能夠有多D收入,而令對方少D收入,係此消彼長下,很有優勢。如果有計劃地去截對手 fuel,cut  佢 supply line(因為你呢車實走得快過人好多)。咁對手就會發展得慢好多。

有了 fuel及 mp 就上 T3,出 AC (armour car),佢高速移動,殺人勁快,不過皮薄,要玩 hit and run;或引走呢兵力(如果對方玩人海)。

如果見對方玩人海,你都可以隨時轉玩人海,去到呢到,你資源及收入應該會多過對方,加埋有AC輔助。應該唔會好難攪。

當然仲有好多玩法,呢個只係其中一毎例子。

[ 本帖最後由 Deathnote 於 2009-10-20 15:24 編輯 ]

TOP

原帖由 SuperAguri 於 2009-10-20 15:16 發表


應該要 set 到俾 Tiger / 88 炮打中全車人瓜老陳 !


係喎....勁屈喎呢隻野....又硬又行得勁快......

TOP

原帖由 hippie15 於 2009-10-20 15:40 發表


係喎....勁屈喎呢隻野....又硬又行得勁快......

打中個下全車人變哂大英咸牛肉

TOP

原帖由 SuperAguri 於 2009-10-20 16:19 發表

打中個下全車人變哂大英咸牛肉


haha.... 我細個食唔少

TOP