harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
特級會員
TOP
Deathnote 當前離線
情與義,值千金!刀山去,地獄去 ...
進階會員
原帖由 harryytm 於 2009-10-18 11:33 發表 Company of Heroes Movie - Etavaux - E1 - Airbourne http://www.youtube.com/v/vfKQnzJY1Uc
whiterabbit 當前離線
中級會員
T_TLun 當前離線
最雞會員
原帖由 whiterabbit 於 2009-10-18 23:03 發表 今晚一直都connect 唔到 Relic online 上 server........... HKBN .................. 好過份~~~~~~~~~~~~
t1174-3 當前離線
原帖由 whiterabbit 於 2009-10-15 16:34 發表 安裝時用一用隻 dvd 之嘛, 每次玩時都唔使用. 都唔知幾方便.
原帖由 t1174-3 於 2009-10-19 11:23 發表 因為 coh d bug 多, install 好又是要 upgrade. 如果 download 已經是至 upgrade version 不就是比較方便嗎?
原帖由 T_TLun 於 2009-10-18 23:30 發表 hkbn成日都出事,一轉返ims又上到
原帖由 Deathnote 於 2009-10-19 14:55 發表 我用 PACNet (以前叫 SuperNet),一直都好穩定! http://corporate.pacific.net.hk/en/landing/ho/landing_home.php