有好有唔好...
好既係所有人都無得趴..
玩camp 既人...如果要射人...就要露半個身出黎....等其他人有機 ...
hkarmy01 發表於 29-1-2010 11:49 PM


要長 hold Ctrl 先 "某" 係度......
呢下我真係唔慣

TOP

要長 hold Ctrl 先 "某" 係度......
呢下我真係唔慣
dom 發表於 2010-1-29 23:54


hold 住先可以跪...一放開就起身
2142唔係不嬲都係甘架咩?
(如果覺得難禁既..建議將跪低hotkey set 成 X 制XD)

我無得玩BC2 beta ...所以唔係好明你所指既係點

TOP

我諗會有人反映此問題
Yahoo! 發表於 2010-1-29 23:53


係囉...玩 FPS ..
無得趴低又真係...怪怪地

子彈打穿牆...炸屋果D都算啦...
無得趴低..俾人追殺果陣就真係慘
唔係度度都有高過跪射果陣既高度既牆架麻

TOP

禁shift 禁到手痛

TOP

本帖最後由 畸 於 2010-1-30 00:08 編輯
你有無話依句野?
我load好耐之後就話:
"you have been disconnected due to lack of activity"

我今朝 ...
FungHK 發表於 2010-1-29 22:40


之前我係用右邊個 "server" button , 所以 load 黎 load 去都冇個 list 出
之後用返上面 Multiplay 個掣就彈同你一樣果句出黎 ...

咁麻煩早知唔 pre-prder .... "早買早享受" 不過係受氣個受
係尋晚零晨 4:00 入過 Game 15mins 咁大把

TOP

本帖最後由 dom 於 2010-1-30 00:16 編輯

終於贏翻場   載具幾好玩



附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

不過講畫面, 我覺得太多 HDR 了
好唔慣

TOP

不過講畫面, 我覺得太多 HDR 了
好唔慣
dom 發表於 2010-1-30 00:16


畫質好似dx9

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

頭先玩左幾個鐘新加玻server
係11點果陣勁lag
載具 f1係瑠彈5連發果部好正
shotgun就..... lag既關係, 唔好用!!

TOP