dom 當前在線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
有好有唔好... 好既係所有人都無得趴.. 玩camp 既人...如果要射人...就要露半個身出黎....等其他人有機 ... hkarmy01 發表於 29-1-2010 11:49 PM
TOP
hkarmy01 當前離線
Moderator
要長 hold Ctrl 先 "某" 係度...... 呢下我真係唔慣 dom 發表於 2010-1-29 23:54
我諗會有人反映此問題 Yahoo! 發表於 2010-1-29 23:53
CHI4NTK 當前離線
會員一個
進階會員
畸 當前離線
你有無話依句野? 我load好耐之後就話: "you have been disconnected due to lack of activity" 我今朝 ... FungHK 發表於 2010-1-29 22:40
Yahoo! 當前離線
特級會員
不過講畫面, 我覺得太多 HDR 了 好唔慣 dom 發表於 2010-1-30 00:16
Captain74 當前離線
Banned
bibilubi 當前離線