提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

bfbc2出面賣街幾錢?
見steam 賣緊30USD, 玩悶CODMW2想轉會
mlc130104 發表於 5-8-2010 08:23 PM


勸你慳翻錢 囉去買 StarCraft II / Dawn of War 2 好過
依家成街 M2 佬
DICE 又唔出新map 掛住整 Expansion ($$$$)
好無癮

TOP

回復 1472# dom

+ 遲遲吾出patch fix random ctd problem.

TOP

點解我連線同人玩左咁多場都係冇分........

TOP

回復 1474# shea

吾係rank server?

TOP

回復  shea

吾係rank server?
Yahoo! 發表於 2010-8-11 16:10

詳細係點??
我琴日買左反黎好多野都唔識...

TOP

回復 1476# shea

server brower 果欄有一個叫"rank ....." 選項 , click 左佢

TOP

呀, 半個月冇玩BC2
剛剛玩返唔知點解玩得幾分鐘就Punkbuster Losing Packets Kick左出黎
點算好?

TOP

回復 1474# shea


    你係咪玩緊自訂, 自計冇ga.

TOP

回復  shea


    你係咪玩緊自訂, 自計冇ga.
aesopu54440 發表於 2010-8-15 20:16

岩岩ok了..可能我冇網防作弊

TOP