重返戰場

TOP

回復  dom


    When will I see you again?
CaptainNemoHk 發表於 3-6-2010 09:54 PM


I try to join EATW
But the server Banned me .... Banned GUID
I dunno why , It said " Admin Decision"

TOP

Battlefield Bad Company 2 有冇中文版?

TOP

Join 到 EATW BF2142
但係 Server 成日 Reboot

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

聽日比賽有無人會去睇

TOP

613戰果:
SARS - Conq 冠軍,SDM 亞軍,SDM 季軍
UH - SDM 冠軍

TOP

現場見到 JackyKiller !!! JK差多做埋友情客串打 Conqest

TOP

現場見到 JackyKiller !!!  JK差多做埋友情客串打 Conqest
twinesdr 發表於 13-6-2010 11:06 PM


咁開心呀
最衰有事 (熟客 Call 整機......) 無去到
唯有今晚玩左陣 Bad Company 2 補數
頭先係 CHN 個 Server 玩 唔錯
Teammate 幾合拍

TOP

現場見到 JackyKiller !!!  JK差多做埋友情客串打 Conqest
twinesdr 發表於 2010-6-13 23:06



冇得打下年再見

TOP