輸左場大圖又嬴左場細圖
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

有沒有人研究過COH個World Builder點用?

TOP

原帖由 nonnonenon 於 2009-3-22 23:28 發表
通常一場ranking要打幾耐

睇對手強弱而定, 1vs1 大約 15-30 分鐘吧
原帖由 S2k 於 2009-3-23 03:07 發表
我想問下醫護站有咩用架?? 我起左但係唔覺有咩作為

美軍果個係自動補血, 國防果個係醫療兵撿傷兵, 儲夠行bar, 會出番隊新o既兵俾你
請去新手區下載自己玩o既上手資料集教學望吓, 唔熟特性, 好難再進一步
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

TOP

咁有冇人知要幾耐重生

TOP

原帖由 sillycheng 於 2009-3-22 23:19 發表
知唔知醫護站d medic死左要幾耐重生


太少用,但印像中都幾耐吓。

TOP

原帖由 sillycheng 於 2009-3-23 16:42 發表
咁有冇人知要幾耐重生

醫療所上面有條 bar, 儲滿就會生一隊兵
我無用心數過, 打緊仗, 邊得閒數
記得執一個傷兵加少少, 我諗 6-8 個傷兵吧
你真係咁想知, 你試完數完話個數俾我地知啦 ........等你呀

[ 本帖最後由 Netman 於 2009-3-23 18:46 編輯 ]

TOP

sillycheng指既係,出去執傷兵個D人,如果死咗幾耐先會 regenerate ,而唔係要執幾多個傷兵。

TOP

原帖由 Netman 於 2009-3-23 09:16 發表

睇對手強弱而定, 1vs1 大約 15-30 分鐘吧

點解咁短?我仲以為要30min以上
15min個d未tank都未出就玩完?

TOP

原帖由 nonnonenon 於 2009-3-23 20:28 發表

點解咁短?我仲以為要30min以上
15min個d未tank都未出就玩完?

一開波死一堆人,領地又比人佔晒,好多人就會自己drop

TOP

國防執4個就會有隊兵,英軍5個,美軍6個

TOP