原帖由 C.Ronaldo 於 2006-3-26 23:28 發表


過左Blacklist 3 la
向Blacklist 2進發,我會努力家la!!
與無敵掃把其患難....

Blacklist d 大佬其實唔難過打,難就難在d bounty

TOP

原帖由 tony405e 於 2006-3-27 22:28 發表

Blacklist d 大佬其實唔難過打,難就難在d bounty


D Bounty 我用4架車輪住黎玩D警車...

TOP

原帖由 C.Ronaldo 於 2006-3-27 22:41 發表


D Bounty 我用4架車輪住黎玩D警車...

咁你宜家有幾多呀????

TOP

得7,139,535
未夠過關....

TOP

原帖由 C.Ronaldo 於 2006-3-28 17:18 發表
得7,139,535
未夠過關....

10,000,000

TOP

7個火,唔難,easy job!!

TOP

原帖由 C.Ronaldo 於 2006-3-31 21:25 發表
7個火,唔難,easy job!!

呢個球場用黎cooldown一流另外﹐golf場都係唔錯既choice

TOP

原帖由 tony405e 於 2006-4-1 09:37 發表

呢個球場用黎cooldown一流另外﹐golf場都係唔錯既choice


重有bus terminal

TOP

原帖由 C.Ronaldo 於 2006-3-31 21:25 發表
7個火,唔難,easy job!!


之前有架警車入左黎,不過見倒我之後就調頭走!!

TOP

原帖由 C.Ronaldo 於 2006-4-1 10:26 發表


重有bus terminal

係呀﹐係bus上面﹐d police奈你唔何

TOP