wow
我8點先join得
bibilubi 發表於 2010-1-29 17:19



今晚一齊玩

TOP

no key

TOP

go to My Documents> BFBC2Beta then edit settings.ini and change "DxVersion=auto" to "DxVersion=9"

...
FungHK 發表於 2010-1-29 14:46

呢隻game DX11同DX9分別應該不大

TOP

我琴日申請左個KEY,但今日都未收到

TOP

Beta升完既Lv正式版會唔會要再升過?
見你地話要求唔低
我都唔知買唔買好
我粒U係最早期既c2d e6300
display只係8800GT
> <

TOP

我琴日申請左個KEY,但今日都未收到
keung1234 發表於 2010-1-29 18:11



如果唔係預購既話...
普通申請唔一定會批核...

P.S:我都係普通申請
(因為想等實體版買街果陣先買...有碟渣手係正D)

TOP

Beta升完既Lv正式版會唔會要再升過?
見你地話要求唔低
我都唔知買唔買好
我粒U係最早期既c2d e6300
display ...
shodanng 發表於 2010-1-29 18:13



聽講話acc 名稱會被保留..
而戰績就一定會歸零重新計算

至於配備...E6300 + 88GT...
當年打2142 泰坦都已經lag lag 地了...

家陣BC2...
我朋友 Q9650 + 5770 都話lag
(不過佢無講佢行緊咩等級畫質同幾多解釋度)

而我自己就用緊E6850 + 4850..
睇黎過年前後要換成AMD 4 核了..唔係唔夠做

TOP

玩緊..不過伺服器連線方面真係有待改進...不停掉我去國外server..開server browser 又要彈game..
等緊官方維修...

TOP

singapore 有server 30ping
CHI4NTK 發表於 2010-1-29 05:16 PM

ADD唔ADD到SERVER呀?
我個id係fung5612

TOP

問個白痴問題 ...

點樣 load Server list ?

TOP