CHI4NTK 當前離線
會員一個
進階會員
wow 我8點先join得 bibilubi 發表於 2010-1-29 17:19
TOP
HKMichaelKing 當前離線
計畫,比所想更瘋狂
shodanng 當前離線
go to My Documents> BFBC2Beta then edit settings.ini and change "DxVersion=auto" to "DxVersion=9" ... FungHK 發表於 2010-1-29 14:46
keung1234 當前離線
hkarmy01 當前離線
Moderator
我琴日申請左個KEY,但今日都未收到 keung1234 發表於 2010-1-29 18:11
Beta升完既Lv正式版會唔會要再升過? 見你地話要求唔低 我都唔知買唔買好 我粒U係最早期既c2d e6300 display ... shodanng 發表於 2010-1-29 18:13
metallica100 當前離線
小魔皇 當前離線
猿渡敦士
singapore 有server 30ping CHI4NTK 發表於 2010-1-29 05:16 PM
畸 當前離線