仲未收工,今日忙到死。

TOP

其實大家都打到咁上下應該計劃下組團打ranking

TOP

原帖由 T_TLun 於 2009-3-21 21:20 發表
其實大家都打到咁上下應該計劃下組團打ranking

打電腦都輸 ,盟軍未練好

TOP

佢出server 500 error搞到send多左一次

[ 本帖最後由 sillycheng 於 2009-3-21 23:31 編輯 ]

TOP

其實呢個post 個contact list有咁多人,重有幾多個重係經常玩架?我見黎黎去去都係得果幾個

[ 本帖最後由 T_TLun 於 2009-3-21 23:52 編輯 ]

TOP

原帖由 T_TLun 於 2009-3-21 21:10 發表
好鬼悶~有冇人開波?

我都係!有沒有人玩?

TOP

今晚覆灼

TOP

知唔知醫護站d medic死左要幾耐重生

TOP

通常一場ranking要打幾耐

TOP

原帖由 sillycheng 於 2009-3-22 23:19 發表
知唔知醫護站d medic死左要幾耐重生


  我想問下醫護站有咩用架?? 我起左但係唔覺有咩作為

TOP