我會叫MyORC 隊員提供server,不過日期還是大家決定吧

TOP

如果安左DC, 會唔會連其他都玩唔到ka?
同埋你地點樣唔駛用disc 玩BF 呀?

TOP

Sh4dow  在 2005-4-28 20:46 發表:

如果安左DC, 會唔會連其他都玩唔到ka?
同埋你地點樣唔駛用disc 玩BF 呀?


1.no
2. dl no-cd

TOP

死性不改  在 2005-4-28 20:37 發表:

我會叫MyORC 隊員提供server,不過日期還是大家決定吧


感戲幫忙
我係=|UH|=nxen:CRYBYE:
haha...:drunk:一齊enjoy this game~:D

TOP

ryan少  在 2005-4-28 10:04 PM 發表:

感戲幫忙
我係=|UH|=nxen:CRYBYE:
haha...:drunk:一齊enjoy this game~:D

我係[MyORC] RvD
今次我地就一齊放低以往的恩怨黎開開心心咁打一場:DISCUSS:

TOP

我ok地叻 but係英國駁唔到過 HK

TOP

天生天養  在 2005-4-28 22:11 發表:

我係[MyORC] RvD
今次我地就一齊放低以往的恩怨黎開開心心咁打一場:DISCUSS:


我一向好少理呢d野..
打機只為開心:CHAIR

TOP

if play dc i give up.............pc no enough play + never playb4

TOP

bakamono  在 2005-4-28 10:48 PM 發表:

if play dc i give up.............pc no enough play + never playb4


最好玩, 1942原版 柏林, 唔比上車,開FF...爽爆
           鴨巴甸都正...

TOP

BigLaw  在 2005-4-28 10:51 PM 發表:

最好玩, 1942原版 柏林, 唔比上車,開FF...爽爆
           鴨巴甸都正...


ffon is so exciting :drunk::CHEERS::welcome:

TOP