死性不改 當前離線
less than human...
進階會員
TOP
Sh4dow 當前離線
潛水會員
ryan少 當前離線
Sh4dow 在 2005-4-28 20:46 發表: 如果安左DC, 會唔會連其他都玩唔到ka? 同埋你地點樣唔駛用disc 玩BF 呀?
死性不改 在 2005-4-28 20:37 發表: 我會叫MyORC 隊員提供server,不過日期還是大家決定吧
天生天養 當前離線
中級會員
ryan少 在 2005-4-28 10:04 PM 發表: 感戲幫忙 我係=|UH|=nxen:CRYBYE: haha...:drunk:一齊enjoy this game~:D
Tef 當前離線
我亂吹水 不喜請無視之
特級會員
天生天養 在 2005-4-28 22:11 發表: 我係[MyORC] RvD 今次我地就一齊放低以往的恩怨黎開開心心咁打一場:DISCUSS:
bakamono 當前離線
怪しい叔父
BigLaw 當前離線
bakamono 在 2005-4-28 10:48 PM 發表: if play dc i give up.............pc no enough play + never playb4
BigLaw 在 2005-4-28 10:51 PM 發表: 最好玩, 1942原版 柏林, 唔比上車,開FF...爽爆 鴨巴甸都正...