今日last day?

TOP

回覆 91# 二師兄

正確黎講,聽朝八點前完結

之後歷戰王鋼龍打足一個月

TOP

仲有冇位?我棄咗幾日,仲未過。
【RayMond】 發表於 2018-9-6 16:16


加埋先啦!隊人計埋師兄六個,邊個方便嬉戲又好,認真打又好,最緊要開心。PM 我 PSN。

TOP

本帖最後由 EJ-20 於 2018-9-6 19:05 編輯

我吾介意貓車的,我只享受過程,如果係有人未過你地可以先帶未過的人,跟住有位我先入

TOP

好多次都話輸出唔夠。

TOP

我吾介意貓車的,我只享受過程,如果係有人未過你地可以先帶未過的人,跟住有位我先入 ...
EJ-20 發表於 2018-9-6 19:04


就係冇坦過唔到……


星爺 Tone 煲冬瓜 : 你是最好的!~~

TOP

好多次都話輸出唔夠。
【RayMond】 發表於 2018-9-6 19:23



師兄做開咩角色呢?

TOP

回覆 97# 進滕光


    我用銃槍,不過唔易拉到仇恨

TOP

本帖最後由 進滕光 於 2018-9-6 20:37 編輯

如無意外九點三前可開打。我會加哂俾左 PSN 我既師兄先,早到可打住其他野先,一齊腳就開打。未有坦到的話,就由鋼練師兄或小弟粉墨登場先。不過事先聲明,我做坦係初哥,裝備應該唔係問題,係技術問題,貓左唔好怪呢~

TOP

如無意外九點三前可開打。我會加哂俾左 PSN 我既師兄先,早到可打住其他野先,一齊腳就開打。未有坦到的話 ...
進滕光 發表於 2018-9-6 20:36

我要10點零先開得機,吾好有壓力,成功過到的人都要經過無數次貓車

TOP