二師兄 當前離線
進階會員
TOP
鋼練 當前離線
進滕光 當前離線
仲有冇位?我棄咗幾日,仲未過。 【RayMond】 發表於 2018-9-6 16:16
EJ-20 當前離線
中級會員
【RayMond】 當前離線
我吾介意貓車的,我只享受過程,如果係有人未過你地可以先帶未過的人,跟住有位我先入 ... EJ-20 發表於 2018-9-6 19:04
好多次都話輸出唔夠。 【RayMond】 發表於 2018-9-6 19:23
如無意外九點三前可開打。我會加哂俾左 PSN 我既師兄先,早到可打住其他野先,一齊腳就開打。未有坦到的話 ... 進滕光 發表於 2018-9-6 20:36