N卡 GTX660 開心玩樂中
打機用  A 卡幫 AMD 試 Driver
dom 發表於 2014-2-17 17:11


唓, 你咪喺度幫EA試game

TOP

琴晚終於得閒試, 幾好玩, 幾爽.

不過都真 game 果時有無 single play mission 玩? 定係好似 beta 咁齋對戰 ...
IanW 發表於 17-2-2014 10:49 AM


如果笨大肯授權 整高達 / 整 Macross based 都正

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 86# dom
不過好似話要16號之前參加個D先有資格。

TOP

16號早上8點前登記 我隻AC 今日下午見到有@@

TOP

回復 86# dom
更正應該係話2月16號之前登記既都會有得玩。

TOP

我用 "奄人" 192bit GTX660 乜事都無
dom 發表於 2014-2-17 17:11

實得1.5G vram用 乜真係冇事咩

TOP

check origin/my game beta 開放了!!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔好玩啦, 過幾日就 Public Beta
share 乜鬼
dom 發表於 2014-2-17 17:10



    咁正

TOP