Blessing 當前離線
中級會員
s886168 當前離線
TOP
Phil_123 當前離線
特級會員
原帖由 s886168 於 2009-9-13 11:33 發表
原帖由 Phil_123 於 2009-9-13 11:57 發表 你又係力衡廣東拼音輸入法用戶?
星野吹雪 當前離線
原帖由 星野吹雪 於 2009-9-13 13:32 發表 4.0 IME 無得搞, 得 6.0 IME 有 2# 個 option
ryanytchan 當前離線
5Ghz
Banned
梁炳 當前離線
Software DevOps
進階會員
原帖由 梁炳 於 2009-9-13 16:49 發表 quick launch bar你自己drag&drop調架ja wor... 我就通常用Win+D shortcut的