打中文字嗰textbook有無得變大

好小.................看得好辛苦

仲有~~~~~~~~~知唔知點把show desktop嗰quick launch show出黎~~ps: windows vista~~~

thx
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

回覆 1# 的帖子



[ 本帖最後由 s886168 於 2009-9-13 19:37 編輯 ]

TOP

你又係力衡廣東拼音輸入法用戶?

TOP

原帖由 s886168 於 2009-9-13 11:33 發表


見唔到照片

TOP

原帖由 Phil_123 於 2009-9-13 11:57 發表
你又係力衡廣東拼音輸入法用戶?



六哥輸入法~

TOP

4.0 IME 無得搞, 得 6.0 IME 有 2# 個 option

TOP

原帖由 星野吹雪 於 2009-9-13 13:32 發表
4.0 IME 無得搞, 得 6.0 IME 有 2# 個 option



唔明wor.............

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

quick launch bar你自己drag&drop調架ja wor...
我就通常用Win+D shortcut的

TOP

原帖由 梁炳 於 2009-9-13 16:49 發表
quick launch bar你自己drag&drop調架ja wor...
我就通常用Win+D shortcut的


Win+D shortcut好正

thx

TOP