岩岩開機個時,MON唔著,底板冇任何DO聲
風扇著,CDROM 燈著但 "卡卡""卡卡"咁,個HDD就重覆發出"WE""WE"聲(即係岩岩開機HDD轉聲,但好似卡住重覆係個個位咁嚮)
跟住我就CLEAR BIOS 試下啦~~~結果都係咁.......
之後試下拆左底板粒電,2-3MINS再插返入去>開機>得左(CLEAR BIOS MODE)
而家又用得返
1,有冇CHING知道係咩事??
關唔關我平時熄拖板大制事?(用左兩年幾都冇熄開,近尼個月就次次熄)
2,死HDD會唔會出現咁既情況呢?(BB100 極速BT時會聽到HDD熄左又重新著返既聲)
部野開始有問題啦~用緊4200+ ,JW780G , 2GB ADATA, WD640GB |