有無人可以UP個WMP上嚟啊

我個個WMP唔知咩事.
一開電台就即播.唔會緩沖一陣先播.
疾到無朋友.
睇番佢個統計.
可用的頻寬有350Kbps
使用的頻寬係0
即係無用到任何網速咁我可以點?
唔該真係幫我諗下計啦
我整左好耐都搞佢唔掂.

[ 本帖最後由 kchu 於 2009-9-18 00:03 編輯 ]