kellychen 當前離線
進階會員
TOP
dickxdv 當前離線
由Lenovo S9 升級到 X200LE!
長老會員
tobyho91 當前離線
原帖由 tobyho91 於 2009-9-2 19:54 發表 X系? 新野? 唔多信.....X6..好SE FEEL姐,人地有部X1喎 張相有XPRESSMUSIC制.咁點解唔係XM機 ?
cwcc 當前離線
粗腿爸爸
原帖由 dickxdv 於 2009-9-2 19:57 發表 nokia website都有了 http://www.nokia.com/press/media ... wphotos?category=x6 好似好正
原帖由 tobyho91 於 2009-9-2 20:07 發表 有XM制又唔係XM機........ 唔通X系係新名 ?
lic 當前離線
中級會員
阿水 當前離線
以事論事