還原CPU

本帖最後由 m5264742 於 2011-9-6 18:59 編輯

超完頻之後成日冇啦啦LAG機,一日可以LAG成幾次
PS(但唔知關唔關超頻問題,因為一買CPU就超左頻)
之前諗住可能係GPU,但我經以換埋GPU
應該唔會系太熱,我睇過一般FULL LOAD 都系60度
超到3.6G,用1.24V應該唔會唔夠電
想還完返原來既設定,但睇唔明D英文,我問下係禁邊個制?
我用緊I5 2400,ASROCK  P67 PRO
定系塊版太廢?
THZ

回復 1# m5264742


    好似係disable個jumper

TOP

i5 2400 超頻 炒左外頻?

TOP

disable個jumper係唔係SAVE個個位?
我冇超外頻,只係拉左倍頻X36

TOP

攞水銀電出黎咪得囉?

TOP

唔明你講咩,SORRY

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

攞出黎做咩- -
SORRY,因為我唔係好知

TOP

回復 8# m5264742

熄火牛, 拆完電餅再裝番, 因為斷過電, 會 reset CMOS, 即係 BIOS setting 重設 default

btw, 果粒電餅係鋰電, 唔係水銀電

TOP

係邊粒電,我怕搞壞,
其實可唔可以直接係BIOS度SET番架?
唔該哂你C兄

TOP