[操作疑難] 各位師兄。4850一般能超多少?

本帖最後由 杰少 於 2011-9-2 20:48 編輯

未命名.jpg 我有張顯卡。系4850.默認頻率系。。625   993  一般超到機多。。請各位師兄指教下。。謝謝!

我有張顯卡。系4850.默認頻率系。。625   993  一般超到機多。。請各位師兄指教下。。謝謝! ...
杰少 發表於 2011-9-2 20:46



    690 , 1040 咁上下....睇你用咩牌子

TOP

回復 2# Bachy2011


   谢谢!

TOP

邊隻牌子既4850比較好超

TOP

http://computer.uwants.com/viewthread.php?tid=6935422
可以看看我3年前在disczHK的超頻測試,好唔好超基本上係睇你運氣,冇話邊隻牌子好

我果塊係上到 GPU 700/1103

TOP

我個張公板唔加電.....但我見有D人用縮水板非公HIS仲好超.....

TOP