Offer 當前離線
Moderator
gorto 當前離線
慌失失奇兵
進階會員
TOP
benng1hk 當前離線
用CPU的來改有冇人試過? Offer 發表於 2014-9-9 13:26
shaqiu 當前離線
中級會員
Super169 當前離線
e3d的4喷头版用的就是水冷, 水冷复杂些,单喷头的没必要 shaqiu 發表於 2014-9-9 15:02
elvinlws 當前離線
請問 Hotend 裝水冷, 作用係咩? elvinlws 發表於 2014-9-10 11:35
散熱好尐和搵野做 Offer 發表於 2014-9-10 12:11
Hotend 唔係溶膠果個位咩, 應該要 keep 住溫度架, 見佢地整晒罩圍住, 點解要加快冷卻既? 唔係好明 ... elvinlws 發表於 2014-9-10 12:22