Hotend裝水冷

用CPU的來改有冇人試過?

以前在 youtube 見有鬼佬整過,效果唔錯,之後冇乜下文

TOP

google search "water cooled hot end for 3d printer" 都唔少嘢睇。

TOP

用CPU的來改有冇人試過?
Offer 發表於 2014-9-9 13:26



   但HOT END郁黎郁去...
唔怕甩喉??

TOP

e3d的4喷头版用的就是水冷,
http://e3d-online.com/The-Kraken
水冷复杂些,单喷头的没必要

TOP

e3d的4喷头版用的就是水冷,

水冷复杂些,单喷头的没必要
shaqiu 發表於 2014-9-9 15:02



真係有 D 驚, 打印既時間個頭走黎走去, 怕唔怕 D 鎖得唔穩, 郁得多會鬆, 都係驚驚.  要睇下成品至知.

TOP

請問 Hotend 裝水冷, 作用係咩?

TOP

請問 Hotend 裝水冷, 作用係咩?
elvinlws 發表於 2014-9-10 11:35



    散熱好尐和搵野做

TOP

散熱好尐和搵野做
Offer 發表於 2014-9-10 12:11


Hotend 唔係溶膠果個位咩, 應該要 keep 住溫度架, 見佢地整晒罩圍住, 點解要加快冷卻既? 唔係好明

TOP

Hotend 唔係溶膠果個位咩, 應該要 keep 住溫度架, 見佢地整晒罩圍住, 點解要加快冷卻既? 唔係好明 ...
elvinlws 發表於 2014-9-10 12:22


  噴咀前丝管

TOP