產品設計一問

本帖最後由 idwilson 於 2014-7-23 23:36 編輯

我弟新手,想設計一個產品,初時當然只係小產量,所以未去到搵廠開模。
如果小量生產,其實我買部3dp做外殼(成品)....定用油泥塑模用硅膠翻模做好呢?
因為怕3dp出黎唔光滑要花好多時間打磨,還是有更正確的方法

如圖的外框膠殼

如果要真係出街比客睇, 必定係後者
但如者只係 demo 下, 前者應該都可以接受
想令面既,可以試下 steam, 但時間唔易掌握, 太耐會熔, 唔夠又會見到紋
但前題係你要搵到咁大個鑵...

TOP

如果要真係出街比客睇, 必定係後者
但如者只係 demo 下, 前者應該都可以接受
想令面既,可以試下 , 但時間唔 ...
dtom 發表於 2014-7-24 00:00

其實我只係想設計一D產品放上網賣,想直接自己生產出成品外殼再加工,材質有軟有硬
用3dp+steam可能無左表面detail…多謝回覆^^

TOP

請問小產量, 即是多少?

TOP

請問小產量, 即是多少?
ustkl 發表於 2014-7-24 14:15


可能先做50件作銷售,如果賣得到,先再考慮搵廠

TOP

如果你想用 3DP 又想靚/唔需要太多後期修補的話最少要用 DLP 嘅 3DP

TOP

可能先做50件作銷售,先再考慮搵廠
idwilson 發表於 2014-7-24 17:02

搵大陸d 首板佬用sla做算啦,普通民用3d打印機做唔到最終成品架
而家大陸sla首板個市做到爛晒架啦,加少少錢叫佢複埋個模俾你都得啦
放棄用3dp生產呢個念頭啦

TOP

回覆 7# boboboy


    想問下大陸搵人做兩個iphone case, 大概要幾銀, 我有stl既話

TOP

回覆 8# x850xtpe


    给个3D 模型看一下

TOP

回覆 9# xgdylan


   

TOP