idwilson 當前離線
中級會員
dtom 當前離線
進階會員
TOP
如果要真係出街比客睇, 必定係後者 但如者只係 demo 下, 前者應該都可以接受 想令面既,可以試下 , 但時間唔 ... dtom 發表於 2014-7-24 00:00
ustkl 當前離線
請問小產量, 即是多少? ustkl 發表於 2014-7-24 14:15
SleepyPrince 當前離線
boboboy 當前離線
初級會員
可能先做50件作銷售,先再考慮搵廠 idwilson 發表於 2014-7-24 17:02
x850xtpe 當前離線
xgdylan 當前離線
!~lch~! 當前離線