Mic?Preamp?audio interface?求教

話說最近想買支咪玩吓,但係又唔識呢方面嘅嘢

睇到支Shure SM58,好似ok咁,但我見啲人話要配Preamp,audio interface咁樣嘅嘢,但唔太識選擇,我見有人話2i2,2i4,但唔知得唔得,因為我亦都見到人哋話SM58係-54.8dB,而2i2,2i4只係+40dB,所以會好細聲

Total budget大約2500左右,同埋知唔知道邊度有得試呢啲嘢?
各位師兄有冇其他mic,preamp嘅建議

Thank you

鴨記睇睇

TOP

回覆 2# lnchu

師兄有冇邊間心水介紹?

TOP

Sorry 無。幾間專業器材店,自己格吓價。

TOP

有無 Audio Mixer 接呢 ?

TOP

INTERFACE都幾一分錢一分貨

INTERFACE多數有內置PREAMP果PART
如果要靚聲D先再配其他PREAMP啫(但較貴喎)

SM58唔算難推,但唔敢講算唔算抵玩(太耐冇接觸)
-54.8dB 指SENSITIVITY?

SCARLETT 2I2果D除咗平玩,錄同聽都唔算好(我覺得), 但二手都抵玩
如果推SM58,我見2I2 Mic Gain Range        +10dB to +55dB,  應該可HANDLE SM58

c hing 主要咩用途?

留名等其他高手指教

TOP

回覆 6# Harley-Davidson

主要係用作旁白,唱歌咁樣

TOP

回覆 5# MCLL

唔會玩到咁盡啦,主要係接PC,直接錄音

TOP

回覆 7# chromechan

咁夠用啦

TOP

回覆 9# Harley-Davidson

因為我擔心gain太高,會有嚟自interface嘅雜聲

TOP