養車不如坐的士化算方便

本帖最後由 redcarcar 於 2017-8-22 13:56 編輯

同唔同意

回覆 1# redcarcar


    坐的士不如踩單車化算



同唔同意

TOP

回覆  redcarcar


    坐的士不如踩單車化算



同唔同意
ivanhung168 發表於 2017-8-22 13:36


it is not funny

TOP

本帖最後由 redcarcar 於 2017-8-22 13:56 編輯

車位油錢燕梳維修一堆錢

出去睇場戲,泊車個個鐘咁計,咪標重要定時入錢咁煩

返屋企時走得遠左又要回頭攞返部車, 講方便有時候都講唔上

出街食飯重要唔飲得酒

TOP

你要計咁多嘢, 證明左你唔適合揸車

TOP

地鐵仲快

TOP

回樓主問題, 不嬲都係咁架啦, 係人都知
尤其是一星期揸一兩日車果d
但有人係鍾意揸車, 享受揸車, 呢d 係搭的士俾唔到你
另外如果鍾意郊遊, 成日去d 山卡拉地方, 咁的士都幫唔到你

TOP

回樓主問題, 不嬲都係咁架啦, 係人都知
尤其是一星期揸一兩日車果d
但有人係鍾意揸車, 享受揸車,  ...
Ronarch 發表於 2017-8-22 02:28 PM


另外如果鍾意郊遊, 成日去d 山卡拉地方, 咁的士都幫唔到你
Cannot agree more

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你試下落雨放工又趕時間的時候係中環灣仔截的士過海入新界再講啦

TOP