[一般問題] INTEL 轉左用TLC之後 轉哂買ADATA SX930



5年保又MLC幾好呀
點解咁多人鬧既

乜有人鬧咩?
從來買野...最緊要自已喜歡!

TOP

5年保又MLC幾好呀
點解咁多人鬧既
lkh_214 發表於 2017-8-31 18:34



    但..... ADTA VS INTEL .. .層次好似不一樣

TOP

但..... ADTA VS INTEL .. .層次好似不一樣
556556bt 發表於 2017-8-31 18:44


貪佢平又係MLC 又有5年保渣
佢ADATA個SSD軟件都算幾好用

TOP

本帖最後由 556556bt 於 2017-8-31 21:42 編輯
貪佢平又係MLC 又有5年保渣
佢ADATA個SSD軟件都算幾好用
lkh_214 發表於 2017-8-31 21:35


   
最緊要stable 我用開SanDisk

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Windows Phone 10

TOP

ADATA 幾年前都好LIKE用
但壞過RAM 壞過手指....就唔用了....
最過份就係手指....初初出用靚NAND 過一排就換晒CHEAP 野...

TOP

用白片NAND

TOP

曾幾何時

白片帝  O
白片后  A

打手洗地失憶症候群

省略千字論文

絕筆

TOP

曾幾何時

白片帝  O
白片后  A

打手洗地失憶症候群

省略千字論文

絕筆 ...
mpegdecoder 發表於 2017-9-1 03:18


絕筆即表從此以後再也看不到你的筆跡了,一般用在走上絕路前的自我表白用

TOP

MLC 大哂咩? 唔使睇用咩Controller?

TOP