android權限一問

以前用android 6.0個陣,咪有得set app既權限,
但係有d app因為熄左佢某d權限(例如wechat),佢成個app就唔比用一定要開返佢先得
想問下而家7.1/8.0會唔會有咁既情況?

一樣

TOP