chungsm 當前離線
想買就去買
Moderator
yick 當前離線
進階會員
可以將拍攝資料 (例如: 光圈,鏡頭,iso等) 放埋係將相裡面 謝謝告知 chungsm 發表於 2016-10-4 13:17
TOP
opanda yick 發表於 2016-10-4 13:21
謝謝,試吓先 chungsm 發表於 2016-10-4 13:21
請問是否呢個 opanda IExif 2.3 ? thx chungsm 發表於 2016-10-4 13:24
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
yick 發表於 2016-10-4 13:29