[操作疑難] 火牛求評價~

今日去新昌買左隻牛, 打算用黎推白菜白光(因為怕網購無得揀size), 標稱IBM出品 16V 2.2A , 盛惠60大洋
配合呢個盒用: http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=14477111736
先行上圖:

IMG_20121231_204610.jpg

IMG_20121231_210032.jpg

IMG_20121231_210101.jpg

IMG_20121231_204723.jpg
右邊特寫
IMG_20121231_210123.jpg
懇請各位評論呢隻牛有無買錯/貴

有幾個問題:
1. 呢舊野係唔係必要?
IMG_20121231_204634.jpg
2. L/N點分布@@
IMG_20121231_204651.jpg
3. 16V 2.2A夠唔夠推白菜白光用盡100%加熱???

今日去新昌買左隻牛, 打算用黎推白菜白光(因為怕網購無得揀size), 標稱IBM出品 16V 2.2A , 盛惠60大洋
配合 ...
meguro_ 發表於 2012-12-31 21:14


得三十幾火力水會差少少

TOP

得三十幾火力水會差少少
Offer 發表於 2012-12-31 21:27



無計, 要睇size做人
我都覺得唔夠力.... 但係15-20秒化錫做唔做到?

TOP

回復 3# meguro_

15-20秒okay, 不過火數有限.
如果大膽o的可以改佢個電壓feedback電阻,
像個輸出電壓set去20V就好洗o的
要留意有無trigger隻牛保護同有無over heat.

另外有駁fuse隻輸入腳係L

TOP

今日去新昌買左隻牛, 打算用黎推白菜白光(因為怕網購無得揀size), 標稱IBM出品 16V 2.2A , 盛惠60大洋
配合 ...
meguro_ 發表於 2012-12-31 21:14



    2. L/N點分布@@
底圖咪有答案囉~  

TOP

回復 4# kwliu


始終會駁濕電, 唔敢亂黎@@
至於L/N分布問題, 我就係覺得其中一隻腳(估計係L)入fuse, 但係另一邊又駁住粒Y電容(灰色)之後入N.... 但係又睇唔到另一邊D路搞到好亂..... 唔該曬師兄先~
但係隻牛... 足料嗎?

TOP

回復 5# funfunhk

參照研究中.....

TOP

回復 6# meguro_

果粒係X2 Cap, 跨接LN之間

TOP

其實米奇頭 E L N 係有標準的  

TOP

姐係有2粒X2 cap?
因為另一粒粉藍色立方形物體上面寫住: 220n M 275V~X2  336 2
所以先估灰色呢粒係Y cap....

TOP