ridethewave 當前離線
中級會員
simonlo 當前離線
TOP
jackchan01 當前離線
初級會員
pc323 當前離線
原帖由 jackchan01 於 2009-9-20 00:11 發表 如果要將文件發出去比人而佢地又用ms office,吾得lor
noboru 當前離線
usei 當前在線
特級會員
Ice_cube 當前離線
進階會員
Mathk 當前離線
Learn everything I want.
原帖由 Ice_cube 於 2009-9-20 01:37 發表 一般openoffice出.doc都冇問題 除非個佢真係好複雜
sixshots 當前離線
Banned
johnwong2000 當前離線