[操作疑難] 救命!廁所水倒流

上一到兩個week忽然沖廁,污水倒流,我地係兩個廁所那種,公屋式,外牆喉管。
而家問題係一沖廁就地台個取水位置(兩邊廁所)一齊涌臭水出來,
叫房屋處整就話唔知排期到幾時搞
剛剛搵返N年前個POST  http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;extra=&page=12

唔知得唔得?有無人有方法搞呀?唔想等到過年都搞唔到,而家基本上半間屋都有臭味

如果係村屋有機會係化糞池滿,但公屋……應該只會係塞咗喉。你用過咩方法通

TOP

回復 2# ken_nx


    暫時只用過最基本方法通,用廁所泵而已,但唔敢再用,因為越泵越倒流得厲害

TOP

你兩個廁所都係出同一條大渠
問題似乎唔響你屋內,有冇問過樓上樓下有冇同樣問題?

TOP

房屋署唔知排期到幾時?  搵區議員幫你排期.

TOP

有無用過 通渠老;
無就試下;
不過如果問題唔響你屋內,
這就要用多些試;
房署果啲人;
問題唔大就唔快;

TOP

廁所水倒流咁大獲,可以要揾專業人仕上門搞先得la....

TOP

你兩個廁所都係出同一條大渠
問題似乎唔響你屋內,有冇問過樓上樓下有冇同樣問題? ...
ken_nx 發表於 2013-1-20 03:22



   看了外牆,兩個toliet去水都係出面同一條大渠
而家好彩淨系兩個地台位置倒流臭水出來,屎塔未有倒流,所以都唔理解係0羊問題

TOP

房屋署唔知排期到幾時?  搵區議員幫你排期.
gor148 發表於 2013-1-20 12:31


我都係0甘唸

TOP

上一到兩個week忽然沖廁,污水倒流,我地係兩個廁所那種,公屋式,外牆喉管。
而家問題係一沖廁就地台個取 ...
pc-daily 發表於 2013-1-20 02:15

>> 一沖廁就地台個取水位置(兩邊廁所).....
- 有無相 睇睇 ~

TOP