MSDNAA Windows7 CD-key activation

其實各位都應該知MSDNAA入面
Windows7每一條key只可以裝係一部電腦上
但係如果你裝完果部機已經唔想用windows7加上又刪了的話
而你想裝係另一部機上面既話係容許既
剛剛試了打電話到認證中心同D技術人員講返個情況,
就可以叫佢讀返段phone activation code俾你去activate.

可能已經係old news,但係都想分享返出黎俾你地知

聽講同一條 Key 有限制重用次数添

TOP

原帖由 michael2010 於 2009-9-22 17:39 發表
其實各位都應該知MSDNAA入面
Windows7每一條key只可以裝係一部電腦上
但係如果你裝完果部機已經唔想用windows7加上又刪了的話
而你想裝係另一部機上面既話係容許既
剛剛試了打電話到認證中心同D技術人員講返個情況,
就可以叫佢讀返段phone activation code俾你去activate.

可能已經係old news,但係都想分享返出黎俾你地知


Vista 年代已經係咯...
Activate 左十部打後果啲就要打電話去 activate

TOP

原帖由 amateur 於 2009-9-22 19:58 發表
聽講同一條 Key 有限制重用次数添


呢個就真係難定義少少...
因為當你轉左某啲零件佢都會要求你再 activate 過...
其實都係同一部機唻...
但做開發時有硬件既改動都係正常既情況

TOP

我以為MSDNAA果D有特別Restriction,加上以家個網都無得down, 以為無哂support.
唔知道過左ACM個membership duration之後可唔可以繼續咁樣轉機?

TOP