電腦中左safetycenter spyware, 請問點樣剷走佢.

同事手多多, 係佢部XP機裝左個safetycenter既spyware (佢都唔記得左發生既經過 ), 而家部機上唔到網(圖1), 請問有乜辦法去剷走佢?
去安裝移除程式入面uninstall唔得(圖2), 去google search過, 話安裝乜乜軟件可以remove, 不過又唔係norton, mcafee既網頁教, 所以唔敢去裝.


(圖1)


(圖2)


[ 本帖最後由 dchyhk 於 2009-9-21 17:55 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

係咪SPYBOT,係就無問題

TOP

原帖由 man2203 於 2009-9-21 18:57 發表
係咪SPYBOT,係就無問題


Thank you, 聽日試下裝Spybot, 希望可以剷走佢.
唉, 細公司, 同事又唔自律, 真係無奈.

有冇方法可以減少呢類問題?
電腦已經裝左norton 2006 (每年買 update license).
係咪買最新既norton就無事?
或者有冇router可以做到某程度既保護?

TOP

回覆 3# 的帖子

防毒軟件不能夠100%保障,可考慮用還原卡或者限制用戶權限

TOP

原帖由 鴨仔 於 2009-9-21 23:46 發表
防毒軟件不能夠100%保障,可考慮用還原卡或者限制用戶權限


請問"限制用戶權限"公司無window server可以做到嗎?

TOP

重灌 吧

TOP

原帖由 gut1983 於 2009-9-22 13:08 發表
重灌 吧


"重灌"??  係都過幾日先, 等佢受下先

[ 本帖最後由 dchyhk 於 2009-9-23 01:08 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

自已手動del佢,我諗要搞半個鐘至一個鐘左右
http://www.xp-vista.com/spyware- ... emoval-instructions

[ 本帖最後由 人中之龍 於 2009-9-22 18:50 編輯 ]

TOP