有冇人用緊nokia 6370呀?

我打算買部比女朋友用, 佢話而家部SE收得麻麻地, 所以最緊要收得清.

6370掂呀, 平靚正之選!!
個look都岩女仔用

TOP

you mean 6730 Classic?

TOP

原帖由 宮本哲權 於 2009-9-12 14:33 發表
6370掂呀, 平靚正之選!!
個look都岩女仔用


咩樣呀 ??

TOP

原帖由 大D哥 於 2009-9-12 14:51 發表


咩樣呀 ??


basic小白
http://www.eprice.com.tw/mobile/ ... 4204146&trace=2

TOP

原帖由 hahahalpc 於 2009-9-12 14:38 發表
you mean 6730 Classic?


樓主應該係打錯

TOP

原帖由 宮本哲權 於 2009-9-12 14:59 發表


樓主應該係打錯


SORRY~哈哈
睇款真係幾ok喎

TOP

原帖由 大D哥 於 2009-9-12 15:19 發表


SORRY~哈哈
睇款真係幾ok喎


你送俾女用, 呢部真係ok呀
始終部野出左事,一定搵你去跟
唔想煩, 揀呢d機最穩陣

TOP

原帖由 宮本哲權 於 2009-9-12 15:39 發表


你送俾女用, 呢部真係ok呀
始終部野出左事,一定搵你去跟
唔想煩, 揀呢d機最穩陣


咁又係~n記d機易用既

TOP

抵玩選擇.....

TOP