大D哥 當前離線
初級會員
宮本哲權 當前離線
TOP
hahahalpc 當前在線
特級會員
原帖由 宮本哲權 於 2009-9-12 14:33 發表 6370掂呀, 平靚正之選!! 個look都岩女仔用
原帖由 大D哥 於 2009-9-12 14:51 發表 咩樣呀 ??
原帖由 hahahalpc 於 2009-9-12 14:38 發表 you mean 6730 Classic?
原帖由 宮本哲權 於 2009-9-12 14:59 發表 樓主應該係打錯
原帖由 大D哥 於 2009-9-12 15:19 發表 SORRY~哈哈 睇款真係幾ok喎
原帖由 宮本哲權 於 2009-9-12 15:39 發表 你送俾女用, 呢部真係ok呀 始終部野出左事,一定搵你去跟 唔想煩, 揀呢d機最穩陣
prowede 當前離線