髹木門



木門舊漆有裂紋, 買左手掃漆去重髹, 但髹完好似遮蓋唔到尐裂紋, 但裂紋又無惡化, 有乜方法做好尐.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

舊漆有裂紋 定夾板本身表層有裂紋 ?
漆有裂紋->先摌 or 省走舊 7
夾板本身表層無計->換夾板

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

看隻門木裂紋來,要全隻門批灰再上油.
但見你隻門的裂紋係受到潮濕所至.,最好裱一塊薄板上面再上油好D.

TOP

好似係啲原木皮"樸"起咁樣......

TOP

隻門成十年無保養, 試過剷走尐漆, 但好實好難剷. 宜家批左#901平底醬, 聽日打磨上漆, 希望成功啦.

TOP

我想問一問....可以用咩灰批上去??????

TOP

似係木皮裂, 要起木皮換新...

TOP

回復 7# ng1232002


昨日髹完一浸手掃漆, 發覺遮唔到裂紋, 漆乾就直接批灰 (#901 平底醬). 今朝打磨都好實, 應該頂得住.

TOP

回復 9# 止驚俠


好.....咁等我返屋企試下先.......THX

TOP