唔見左九倉個光纖modem...

有冇 Ching 知道如果係taobao 買可以買邊隻通用?
佢地報價要成2千幾蚊=.=

上網睇光纖有2個格式,一個係 EPON 一個係 GPON
有冇 Ching 知道香港用邊隻?

TOP

華為?

TOP

華為?
冷 發表於 2014-6-26 17:06



    我唔記得了,我見taobao 有 TP-link 同華為但係有 GPON同 EPON 唔知邊隻可以用

唉, 搬office 個時冇拎到=_=

TOP

PON通常要認機, 公司認到部機個code係公司入左電腦有record先用到
是但買翻部同款都唔得

TOP

我唔記得了,我見taobao 有 TP-link 同華為但係有 GPON同 EPON 唔知邊隻可以用

唉, 搬office 個時冇 ...
franklee006 發表於 2014-6-26 17:09


要backend登記S/N定mac先用到(好似係)

TOP

PON通常要認機, 公司認到部機個code係公司入左電腦有record先用到
是但買翻部同款都唔得 ...
KinChungE 發表於 2014-6-26 17:29


唔該你== 我-dd 就係taobao 買左隻 GPON modem,已經落左單未比錢

我先打比九倉個到問下

TOP

要backend登記S/N定mac先用到(好似係)
eh 發表於 2014-6-26 17:29



    thanks 我打比九倉個到問下..

TOP

thanks  我打比九倉個到問下..
franklee006 發表於 2014-6-26 17:41


無論邊間公司
你問佢用自己器材得唔得, 佢都一定唔會答你得
可能答你唔知, 亦可能直接答你唔得
因為佢答左你, 一陣唔work佢要負責就大鑊

TOP

無論邊間公司
你問佢用自己器材得唔得, 佢都一定唔會答你得
可能答你唔知, 亦可能直接答你唔得
因為佢答 ...
KinChungE 發表於 2014-6-26 17:43



    唉== 都明白。都想盡量搵返之前個個

TOP