franklee006 當前離線
進階會員
TOP
冷 當前離線
特級會員
華為? 冷 發表於 2014-6-26 17:06
KinChungE 當前離線
長老會員
eh 當前離線
我唔記得了,我見taobao 有 TP-link 同華為但係有 GPON同 EPON 唔知邊隻可以用 唉, 搬office 個時冇 ... franklee006 發表於 2014-6-26 17:09
PON通常要認機, 公司認到部機個code係公司入左電腦有record先用到 是但買翻部同款都唔得 ... KinChungE 發表於 2014-6-26 17:29
要backend登記S/N定mac先用到(好似係) eh 發表於 2014-6-26 17:29
thanks 我打比九倉個到問下.. franklee006 發表於 2014-6-26 17:41
無論邊間公司 你問佢用自己器材得唔得, 佢都一定唔會答你得 可能答你唔知, 亦可能直接答你唔得 因為佢答 ... KinChungE 發表於 2014-6-26 17:43