請問點Test隻火牛有無問題?

啱啱砌好晒成部機...見隻舊牛仲用得諗住用住先
但係諗諗下隻牛會唔會有問題燒晒我D新hardware
所以想請問各位ching
1)點先知隻牛有無問題,穩唔穩定? 有無software check?
2)點先知隻牛夠唔夠推晒D hardware?
唔該晒!

可以用萬用表測試下~~~~

TOP

本帖最後由 ronaldlam 於 2012-6-3 07:37 編輯

測試火牛穩定度既程式

http://www.ocbase.com/perestroika_en/index.php?Download
好多人就直接叫佢做OCCT

TOP

TOP

啱啱砌好晒成部機...見隻舊牛仲用得諗住用住先
但係諗諗下隻牛會唔會有問題燒晒我D新hardware
所以想請問各 ...
lun_seven 發表於 2012-6-3 04:20

以前上過 2theMax 修理火牛,
見佢有部好專業嘅機器用嚟試牛牛loading.

TOP

回復 3# ronaldlam


    軟件真的可以真實反映出嗎?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  ronaldlam


    軟件真的可以真實反映出嗎?
7171 發表於 2012-6-3 10:50

軟件check出來只可當參考不能作準,bios有時都出錯!
用萬用他錶準d....

power.jpg

TOP

唔該晒各位ching
又學到野了
試下用OCCT先
雖然無萬用錶,但都想問下係咪求其插個4pin位好似幅圖咁就check到?
thanks!!

TOP

啱啱裝左OCCT,但都係唔識睇..
請問係咪睇下佢d output voltage 穩唔穩定就得啦?
同埋點先算穩定??

TOP