棋靈王~藤原佐為 當前離線
持有一部XB 360
進階會員
wongja 當前離線
原帖由 棋靈王~藤原佐為 於 2009-9-29 22:25 發表 以前新機都可以用9折埋單...想問而家仲有冇呢個優惠? 有冇限制一年只可用一次?
TOP
keaan91 當前離線
中級會員
i34u 當前離線
hkwebsphere 當前離線
Wah On 當前離線
Premier
特級會員
原帖由 i34u 於 2009-9-30 01:18 發表 有。 部ⅤⅧΟΟ都係咁出, 當時連增品“立體聲籃牙”都唔會扣起。
原帖由 wongja 於 2009-9-29 22:36 發表 應該有 話說我曾經係黑卡,8折買機係好爽 不過$500 一個月的日子我唔想再過 好痛苦