如果你係大陸中移訊號用 **21* 真係唔知佢收你幾多錢. 都唔明點解D人講極唔明, 係外國先打 **21* , 你個電話好可能計 IDD 001 由香港到外國再 IDD 001 Call Forward 返香港. 情況好似你用左 Busy Call Forward 係外國禁左收線制, 因為這樣來電會由外國再接駁回港,如此一來便須計算雙重漫遊費用。
你應該離港前飛線並熄電話, 唔記得飛線就用番"遙控來電轉駁"來設定飛線
[ 本帖最後由 ericlkh 於 2009-9-24 20:35 編輯 ] |