國際飛線問題 (update最新消息)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

用咩飛線先!無理由唔得既!

TOP

個個台都有遙控飛線,返到大陸,打番hk飛線,用幾豪子就攪定.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實你香港果張卡有無國際漫遊先?

TOP

原帖由 freedom123 於 2009-9-23 19:21 發表

即係點按? 請錫教


你用乜野台先?
如PCCW既遙控飛線打1833800

**21*電話no.#<----呢個國際飛線囉
電話no.加埋code號試均哂都唔得  


**21* 只係當你收到本身香港個台既時候用...
過左關如果某條街近關口收到香港singal就可以用**21*

TOP

原帖由 ben_998 於 2009-9-23 19:03 發表
個個台都有遙控飛線,返到大陸,打番hk飛線,用幾豪子就攪定.

姐係打番hotline

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果你係大陸中移訊號用 **21* 真係唔知佢收你幾多錢. 都唔明點解D人講極唔明, 係外國先打 **21* , 你個電話好可能計 IDD 001 由香港到外國再 IDD 001 Call Forward 返香港. 情況好似你用左 Busy Call Forward 係外國禁左收線制, 因為這樣來電會由外國再接駁回港,如此一來便須計算雙重漫遊費用。

你應該離港前飛線並熄電話, 唔記得飛線就用番"遙控來電轉駁"來設定飛線

[ 本帖最後由 ericlkh 於 2009-9-24 20:35 編輯 ]

TOP

原帖由 freedom123 於 2009-9-24 12:46 PM 發表

當然有


數碼窿
條sales昆我話過左關收中移訊號都可以飛到


sale

TOP