256899259 當前離線
初級會員
muihin 當前離線
進階會員
TOP
ksw1973 當前離線
Banned
greatzelda 當前離線
原帖由 greatzelda 於 2009-9-24 17:37 發表 我用係英文版,係desktop right,出左menu, view中有一個叫 align icons to grid,呢個就係貼齊格線
henry912 當前離線
outdate怪魔 當前離線
特級會員
原帖由 256899259 於 2009-9-24 05:52 PM 發表 係desktop就有lo-3-但係資料夾到冇...