MON 邊唔見左粒膠粒.... 邊度有得買返?

今日望望部1810 ... 怪怪的, 原來個MON 邊唔見左粒軟膠, 露左粒鑼C出來

今日ACER 收左工了, 問唔到, 其實保養包唔包, 如果唔包, 自己可以去邊買得返??

[ 本帖最後由 rion 於 2009-9-23 19:20 編輯 ]

係啵...我第一次開部機陣都差D整到唔見左....
CHING同ACER 問問保養包唔包,再起度UPDATE下

[ 本帖最後由 azrael0204 於 2009-9-22 19:44 編輯 ]

TOP

等聽日問廠吧
多數就應該唔包

TOP

原帖由 azrael0204 於 2009-9-22 19:37 發表
係啵...我第一次開部機陣都差D整到唔見左....
CHING同ACER 問問保養包唔包,再起度UPDATE下


汁得返??
今日留意到時已經唔見左, 所以都唔知去邊.....

這些PART 應該好平好易找, 不過唔知叫咩名

但咁易唔見, 同QC 好有關... 用NB 都未試過會唔見D膠位

TOP

原帖由 rion 於 2009-9-22 23:39 發表


汁得返??
今日留意到時已經唔見左, 所以都唔知去邊.....

這些PART 應該好平好易找, 不過唔知叫咩名

但咁易唔見, 同QC 好有關... 用NB 都未試過會唔見D膠位


係,KEYBOARD 面執返,部機價錢平,其他野係要將就下

TOP

打左問, 未見官, 先要比10蚊
COMMON PARTS 都要10蚊

算, 當我唔好彩, 不過, 仲話要問問有冇 PARTS 先

一粒咁的膠都要問有冇 PARTS !!

新機唔夠2 WEEK 就已經有事, 咁回知會唔會用下用下又少D野... 去台灣投訴, 再唔係同歐洲 ACER 投訴

TOP

我部lenovo s10 都係甘, 但係未過保養, 去mk 即日幫我換番 free of charge(因為唔見左左邊果粒, 但係lenovo話費事d色差少少, 所以同我換埋右邊) 全程10分鐘都唔使, 又無人排隊, lenove d cs 真係幾好, nokia , sony 果d 學到就好啦
但係講notebook個樣, 都係sony

TOP

我打左2 次電話上去, 唔同人聽, 不過都係話唔知要問

明明口6 COMMON 的PARTS 都話要問
部機係咩 MODEL 都唔重要, 唔會膠粒都同你部部機特製吧
唔知出面有冇得墳... 自己整好過

TOP

頭先回左... 要2 WEEK 以上先會"有" 貨, 轉程台灣寄來.... 真把閉

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP