amd cpu

想平平地機, 咁出amd 4 核好,定出 i3 好? 衣家 intel d graphic 會否仲係好差下 ?

本帖最後由 qcmadness 於 2012-6-7 19:50 編輯

i3慳電d

TOP

想平平地機, 咁出amd 4 核好,定出 i3 好? 衣家 intel d graphic 會否仲係好差下 ? ...
downlost 發表於 7-6-2012 07:27 PM


Core i3 啦
開 Facebook game 都快d

TOP

想平平地機, 咁出amd 4 核好,定出 i3 好? 衣家 intel d graphic 會否仲係好差下 ? ...
downlost 發表於 7/6/2012 19:27


AMD 的四核 APU 應該已經可以了,Graphics 肯定好過 Intel 的,又平過 Intel i3 ( 單指 CPU )。

TOP

AMD 的四核 APU 應該已經可以了,Graphics 肯定好過 Intel 的,又平過 Intel i3 ( 單指 CPU )。 ...
Jamesbond007 發表於 7-6-2012 08:35 PM


要內顯強就 APU A8-3870K

TOP

要內顯強就 APU A8-3870K
dom 發表於 2012-6-8 01:43


i3 + HD6670好過

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢句其實係咪寓言黎架?
wamui 發表於 8-6-2012 09:43 AM


事實黎

TOP

BTW, 請問AMD A10 系列 (SOCKET FM2)幾時出?

TOP

出Amd 4 核好過,為未來打算下

TOP