Vista service pack 2

我想問下如果部機已經UPDATE左做SP2,有冇方法可以downgrade返去SP1架?

Thanks all

TOP

最直接重裝window

TOP

原帖由 恭喜發財 於 2009-9-25 23:59 發表
最直接重裝window
直你個接 明明有得 uninstall

雖然我都係唔明點解要 uninstall, 俾我幫人裝完, 一定行 compcln 清走 d backup 檔案...

TOP

無須動不動都重裝Windows吧!

TOP

原帖由 恭喜發財 於 2009-9-25 23:59 發表
最直接重裝window

換埋hdd啦

TOP

Try this, its so easy to search in google.

http://windows.about.com/od/main ... stall_vista_sp2.htm

TOP